sofiaåkerlund

7.30

Publicerad 2011-04-20 10:05:04 i Allmänt

Heeej!
Känns som jag varit vaken jättelänge! Klev upp kl 7.30 då jag hade tvättid 8.00, startade en tvätt sen for jag på konsum och handlade och sedan på bibblan. Kände mig som en tant som stod och väntade på att konsum skulle öppna, men bättre det än att komma när det är jättemycket folk på affären! :) Har också hunnit spilla pannkakssmet i ugnen så den har jag rengjort riktigt ren! Ska hänga lite tvätt, sen dammtorka, skura och rensa avloppet! Jag känner att det här är en riktig ta-tag-i-saker dag :) Skönt att ha gjort bort det före vi far bort så det inte är det första man måste göra när man kommer hem. Ska jobba ikväll så vi far till stugan imorrn när jag slutar passet. Kommer bli så skönt att göra något annat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela