sofiaåkerlund

ett tag

Publicerad 2011-04-10 20:39:10 i Allmänt

sen jag skrev, igen! :) Orkar inte göra färdigt bildlistan. Hade gjort dom flesta på tidsinställda inlägg! Nu är helgen slut! Men jag har ju långledigt nu, vilket betyder att jag gick av mitt skift i onsdags och är ledig till på fredag! :D

Iaf, helgen har bestått av myyys! I fredags grillade vi med Anton, Jossan, Hilda och Mange :) Grillat får en på riktigt bra humör, riktiga sommarkänslor får iaf jag! Åh vad jag längtar till sommaren! Hoppas den bara blir som vi hoppas på :) Lördag var jag, mamma och syrran på Ikea. Mamma fyllde år i mars och fick välja vad hon ville göra, så då blev det ikea :) Var hemma ganska tidigt, men var så fruktansvärt trött så det blev en tidig kväll! Och idag har vi varit på kalas hos Anton som fyller år på tisdag, så Grattis till han! :) 

Aja, nu har jag uppdaterat bloggen lite. Funderar på att sadla om bloggen lite också, får se om jag fixar det imorrn kanske ;)

to be continued..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela