sofiaåkerlund

helg

Publicerad 2011-04-15 10:30:24 i Allmänt

Min helg börjar med jobb. Men jag har ju varit långledig i över en vecka så det gör mig inte så mycket! :)
Igår var en riktigt trevlig dag! Jag följde Evve, lilla Meja och emma till piteå där vi skulle träffa lollo och lilla smilla. Lunchade och shoppade lite! Det var år och dagar sedan vi träffades så det var riktigt roligt, och på nått sätt var det som att vi alltid varit med varann. Som att det inte gått flera år sedan vi senast umgicks. Jag hoppas verkligen vi ska fortsätta umgås och håller kontakten denna gång :)
Har nyss tagit en prommis på ca 45 min, skönt! Ska ta och baka katjas kokoskaka nu och sedan luncha med linnea. Skulle även hinna bleka tänderna idag, men det blev ändrade planer. Ska till luleå och jobba så jag måste fara tidigare än vanligt. Men jag får göra det imorrn kväll! :)
Nä, nu ska jag sätta igång med att baka!
Ha en bra kväll allesammans! :)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-04-15 11:04:22

superkul att träffas!! Jag ska pallra mig till byn och hälsa på er någon dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela