sofiaåkerlund

Påsk!

Publicerad 2011-04-19 21:02:45 i Allmänt

Nu är det ju påsklov för många, men mitt börjar torsdag kväll till måndag kväll! Kommer bli några härliga utedagar! :) Vi har kört på emils planer detta år, dvs att inte planerat något utan ta det som det kommer! Känner mig lite stressad över att inte veta vad som händer. Har väl ett hum av var vi ska och så, men inget är säkert! Men det blir nog bra ändå! :)

Idag har jag varit hårmodell åt Hilda! Det vart jättefint och hon är riktigt duktig på det hon gör :) Så vi håller tummarna att vi snart får se henne på Puls eller Paus i piteå! Fick ljusare hår och lugg! Fräscht till påsken :) Körde också toyan till mormor och morfar där han bytte däck och städade hela bilen, det tackar jag stort för!

Ja, emil har städat ikväll och jag ska ta och skriva en lista för vad vi ska ha med oss på påsk. Imorrn är det nämligen tvätt, handling och packning som gäller så vi kan dra på torsdag när jag slutar jobba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela