sofiaåkerlund

promenadsko

Publicerad 2011-04-29 21:40:36 i Allmänt

Har ju tänkt skriva om mina easytone promenadskor sen jag köpte dom och varje gång har jag glömt bort det! Men nu såg jag att Emma var sugen på såna och då tänkte jag slå slag i saken och skriva om dom! :)
Jag var verkligen skeptisk över dessa skor måste jag säga, men kom mig ändå för att köpa dom! Det första med dom här skorna är att dom är såå sköna att gå i! Har alltid fått skavsår av alla skor, men aldrig av dessa! Jag fick enorm träningsvärk på rumpan någon vecka efter. Men jag tror det är ganska individuellt hur fort det tar och så.. Men jag tycker dom är jättebra, jättesköna och jag är riktigt nöjd med dom! :)

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-04-29 22:34:11

Visst?! :) Påminner ju faktiskt om din design!! ;)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-29 23:32:38

men va bra! nu blir man ju inte mindre sugen! :P Får ta och beställa ett par då för de är ingen som jag frågat som haft nå negativt att säga om dom! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-30 10:54:35

jaha!! Va kul! va ska du göra där?:)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-04-30 15:06:31

alltid skönt me lite semester! :D vi ska "bara" vara där lördag till söndag! men ändå himla skönt att få komma bort och speciellt till stockholm! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela