sofiaåkerlund

15 augusti

Publicerad 2011-08-15 11:42:02 i Allmänt

Hej allesammans!
Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit skriva i bloggen! Men nu är jag nog tillbaka! :P Förra helgen var jag ju till sthlm med familjen! Vi hade väldigt trevligt och hade fullt upp hela dagarna! Vi kollade på en hel del ställen, men det var såklart mycket för Marcus skull! Har tagit en hel del bilder, så ni får bara se ett par bilder :) I helgen har vi tagit det väldigt lugnt! På fredagen gick jag och emil och åt trerätters middag på Järnspisen, var underbart gott! Till förrätt fick vi rökt rentartar med chevréost inlindat och granskottsmajonnäs + råbiff på älg med någon senapcreme. Till varmrätt tog vi oxfilé med potatispannkaka och palsternackspuré. Var RIKTIGT gott! Man fick grymt mycket oxfilé! Och till efterätt blev det hemgjord vaniljglass med vitchokladcreme och jordgubbar! Sen tog vi ju nån öl och vinglas till middagen. Man behöver absolut inte fara dit och äta trerätters, utan man kan bara fara dit för att äta en god middag. Det är ganska saftiga priser, men varmrätten var absolut värd priset med så mycket kött! Så vill man lyxa till en middag rekomenderar jag det stället! :) På lördagen hade vi myskväll med film och gotta! På söndagen kom emils mamma på besök för att se lilla My som kommit till världen för nästan 2 veckor sedan, så jag passade på att bjuda på Palt till middag! Vart väldigt gott, så det kan jag göra fler gånger! :) Kl. 14.00 åker jag med bussen till byn och jobbar, hoppas få veta något om viket jag har sökt i veckan, håller tummarna att jag får det :) Nä, nu blev det mycket text :P Avslutar med lite bilder! :)

Kommentarer

Postat av: Mamma Evelina ♥

Publicerad 2011-08-15 22:07:50

Smart tänkt fia, de får nog bli så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela