sofiaåkerlund

Bakartagen!

Publicerad 2011-08-26 20:59:21 i Allmänt

Idag fick jag ett il och skulle baka kanelbullar! Det blev liite mer än bara kanelbullar, för när jag ändå var igång kunde jag lika gärna göra snickerskaka, syltkakor och glutenfria muffins! :P Fick besök av Somitra och My som var sugna på nybakta bullar! Sedan blev det tacos till middag! Bestämde oss för att bara ta det lugnt ikväll, ska upp tidigt imorrn på 90års kalas. Sedan kommer emils syster Linda och hennes familj och ska bo här några dagar och som vi längtar! :)
Vad jag känner mig trött alltså! Har gjort det en period nu, går och lägger mig hyffsad tid men jag skulle kunna sova hur länge som helst på morgnarna.. Har heller aldrig kunnat sova middag och sedan sova direkt när det är läggdags! Tror det är för att det börjar bli mörkt ute! Äsch, skit samma!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag, sedan golioggdags!

Kommentarer

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-09-01 06:51:48

Jaaa, jag följer lätt med på Zumba! Det vill jag testa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela