sofiaåkerlund

Köksmaskin!

Publicerad 2011-08-17 20:26:33 i Allmänt

Jag tror inte jag har berättat om min förtidiga julklapp? :) Jag har länge varit ute efter en Kitchen Aid, dom är ju sååå fina! Men jag är ju ingen som prompt måste ha en av det märket, utan en liknande passar utmärkt för mig. Och nu fick jag som sagt en i tidig juklapp av mina mormor och morfar! Den är såå röd och fin och passar perfekt på min köksbänk! Den vispar, "knådar deg" + att det är köttkvarn! :)

Bilder lånade från NetonNet.se

Kommentarer

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-08-17 23:02:41

Vilken fin! Skulle också vilja ha någon liknande. Helst en kitchen aid, men den är ju så dyr. Finns ju hur många som helst som är minst lika bra och billiga :-) Tack för tipset, då vet jag vad jag ska önska mig i julklapp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela