sofiaåkerlund

Träning!

Publicerad 2011-08-21 16:00:00 i

Jag tror banne mig jag ska köpa ett korpenkort när dom startar igång på Korpen! Men grejen är att jag är periodare. Ena veckan kan jag träna varje dag, medans andra veckan känner jag mig inte motiverad och tränar inget alls! Förhoppningsvis har jag vänner som pushar och tvingar mig att träna när jag börjar sacka efter :P Jaja, är så skönt att få in en rutin. Dessutom vill jag gå ner de kg som jag la på mig när jag och emil blev tillsammans för snart 7 år sedan och bättra min hälsa! Nog tror jag att jag kommer lyckas. Har däremot inte tänkt köra på nån diet under tiden, utan äta vanlig husmanskost i lagom portioner och mer grönt! :) Nog om detta!

 I helgen ha jag haft jobbarhelg, men den har gått så fort! Och det är ju bra, istället för att det ska gå sakta.. Men nu har jag ledigt till tisdag! :) Imorrn kommer mamma och lillebror och sover hos oss, ska bli mysigt! Tror jag ska göra nån riktigt god maträtt och bjuda dom på :) Och kanske nån gos efterrätt, hehe!

Nu sitter jag nog i bilen påväg hem till Piteå där jag ska mysa heela kvällen lång med min karl! :)


Bild lånad från google.com

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-08-21 19:10:32

ja jag vet, illa illa! jag ska dra med dig på korpen ;P

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-08-24 14:09:20

Jag har funderat också på ett Korpenkort då det blir lite kallare, men jag är precis som dig hör jag ;p periodare helt enkelt. Hoppas bara man får igång motivationen till vinter!

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-08-24 14:52:07

Precis, är mycket bättre att fara ett gäng! Då peppar man upp varandra, men att ta sig dit själv är en ren plåga nästan, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela