sofiaåkerlund

Mycket mat!

Publicerad 2011-12-03 13:30:00 i Mat & Bak

Det blev en hel del recept idag ;) Har precis käkat lunch. Gjorde en supergod kyckling som jag fått från en träningsblogg, bloggen hittar ni HÄR! Det är ett nyttigt recept! Fast jag la till några klickar färskost för att det skulle bli krämigt ;) Så detta tycker jag ni ska prova! Det är kyckling med halloumi (skär några snitt och lägg halloumin i snitten), marinerad vitlök, soltorkade tomater, sockerärtor, olivolja, salt och peppar! In i ugnen på 200 grader i 40 min! Riktigt enkelt och gott! :)

Kommentarer

Postat av: Mamma Evelina

Publicerad 2011-12-08 21:00:46

Åh vad gott de lät!



Jo de var toast skagen. De är så fräscht och gott på röda lyktan!

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 23:10:24

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela