sofiaåkerlund

tiden räcker inte till

Publicerad 2011-12-15 16:20:56 i Allmänt

Tiden har inte riktigt räckt till till att blogga! Men jag ska försöka uppdatera med ngt nytt! Fick ett fint uppvaknande på morgon, en bild på finaste My! :) Hon är så himla söt! Har för en stund sedan kommit hem från stan där jag spenderat dagen med Somitra och My och köpt julklapparna färdigt! Härligt!
Igår köpte jag biljetter till juldagen på challenge, det blev piteå ändå! Hade inte tänkt det, men mina fina tjejjor ska ut här så då vill jag också ut här! :) Köpte även ett "örhänge" som jag ska ha på juldagen, nu får vi bara hoppas att klänningarna jag beställt passar till! :)

Kommentarer

Postat av: Lina Lundgren

Publicerad 2011-12-15 17:39:23

Super snyggt örhänge!! :) Vars har du hittat de där?

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-12-15 17:41:47

Tack ska du ha! :) Jag vet, det ÄR vackert att vara gravid! Men du vet man tänker ju att man ska vara så fint gravid och det ska bara sätta sig på magen och så där, men självklart blir det ju inte så, konstigt nog? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela