sofiaåkerlund

min dag :)

Publicerad 2011-01-14 11:19:37 i Allmänt

Idag har jag en ta-hand-om-mig-själv dag! Jag ska noppa ögonbrynen och färga dom, sen ska jag ta hand om mina naglar osv :) Sen ska jag he mig ut på byn och handla lite! Ikväll blir det gomiddag hos mamma med hela familjen, det bjuds på oxfilé, mums! Men vad som händer resten av helgen vet jag inte. Var lite sugen på party, men verkar inte som att så många vill vara med =/ Aja, får se vad som händer!

Igår fick jag ett glädjande besked, jag fick ett vik på 1 månad till att starta med med ev förlängning! Det blir på hemtjänsten i vistträsk och det känns riktigt spännande! Har ju bestämt mig för att ta ännu ett studieuppehåll och fortsätta efter sommaren! :) Det känns bra och helst när jag nu fick jobb så jag får en någolunda inkomst. Så det hade jag gärna velat fira med en liten fest! ;) Fick också en skitsnygg skjorta av syrran i födelsedagspresent som jag hade velat använda :)

Det här med lägenhetssökandet fortsätter ändå, fast jag fått jobb utanför byn. Jag hoppas verkligen vi hittar en lägenhet snart! På måndag blir det nog en visning på en lägenhet, så jag hoppas den är någolunda fräsch iaf! ;)

Jaja, nu ska jag fortsätta min dag!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-01-14 11:21:59

Vad roligt fia!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela