sofiaåkerlund

Jobb

Publicerad 2011-07-27 08:46:20 i Allmänt

Idag är det ännu en ny jobbdag, sen får jag helg! :) Den här helgen är välbehövlig, men grejen är att det inte kommer bli såå lugnt. PDOL, det är vad som kommer hända! Hoppas bara på bra väder. Aja, jag hinner vara ledig 2 dagar innan det börjar ;) Men jag är faktiskt ledig nästa helg också för då ska hela familjen till sthlm och må gott! :) Tänkt så längesedan det var vi for allihopa. Eftersom jag och Ida är utflugna så blir det ju inte att man gör sånt med varann. Men nu, nu ska vi på semester och INGA pojkvänner får följa med! :) Jag kommer vara borta från emil en hel vecka, vilket kommer kännas jättekonstigt. Tänk att man efter snart 7 år tillsammans känner så mycket kärlek till varann, att man saknar varann så fruktansvärt mycket! Man kanske inte känner samma kärlek som man gjorde i början, utan man känner en annan sorts kärlek. Jag kan inte riktigt beskriva känslan, men vi älskar då varann iaf och det är huvudsaken! :P


Just ja, vann igårkväll ett par skor på tradera! Riktigt snygga sommarskor tycker jag. En annan sak om jag kan gå i dom ;) men kilklackar brukar vara lättare att gå i än typ stilett! Hoppas bara dom hinner komma på fredag så jag kan ha dom i helgen! Vad tyckte ni om dom?



Bild lånad från budgivningen.

Kommentarer

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-07-27 20:42:29

Ja, vi har världens tyngsta betongklump till tv nu. Behöver verkligen en ny tv, så det ska bli skönt att äntligen bli av med den :-D



Eller hur, längtar också till helgen, blir nog sjukt kul! :-D SKa du festa båda dagarna?

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-07-27 21:04:20

Okej, vad kul! Ska bara in där under dagen imorgon, jobbar ju på fredag så ;p jepp, det ska jag. Måste köpa två dagars pass kom jag på nu, hade jag helt glömt bort :o

Postat av: Millah

Publicerad 2011-08-03 13:24:00

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Publicerad 2011-08-08 19:35:55

Haha, ja nu får vi säkert ett kolikbarn ;p Men då är jag då garderad iaf!



Jo det är sjukt skönt med sportbh alltså! Var verkligen på tiden att jag fick mig nya, dom var rejält utslitna och sjaskiga alla mina gamla ;p

Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Publicerad 2011-08-08 20:09:00

Hehe, det tvivlar jag på. Vilda var ju ovanligt vaken. Dom brukar ju vara så utmattade efter förlossningen så dom första dagarna är dom som klubbade sälar (tur, för det är man ju själv också :P).

Ja nu är det riktigt nära! Både längtar och är skiträdd samtidigt..

Försöker som mest fokusera på att vi ska på BB och ligga där med en nyfödd liten en, hoppar som över hela förlossningsgrejen då jag tänker på det ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela