sofiaåkerlund

tisdag

Publicerad 2011-07-26 13:33:26 i Allmänt

visst är det tisdag idag? Har ju jobbat helg så då har man nästan ingen aning om vilken dag det är :P Idag hade jag tänkt köra bil till byn. Jag ska jobba detta pass sen är jag ledig till tisdag nästa vecka :) och den veckan jobbar jag bara tisdag-onsdag sedan åker jag till sthlm till måndagen :) Kommer vara borta från emil en heel vecka, men det går nog bra! ;)
Ska be emil köpa biljetter idag till helgen! Lika bra att köpa ett helgpass! :) Kommer bli en suuuuperkul helg! Det är verkligen sommarens höjdpunkt! Har lagt ett bud på ett par skor på Tradera och hoppas att de hinner komma till fredag om jag vinner alltså! Annars vet jag inte vad jag ska ha för skor! Aja, det fixar sig nog! :)
Nu ska jag städa undan lite här hemma och packa det jag ska ha med mig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela