sofiaåkerlund

Skatten!

Publicerad 2011-06-08 16:49:58 i Allmänt

Hej!
Idag har jag varit till luleå med Somitra! Hittade en gardin som jag ska ha i köket! Kommer bli himla fint! :) I Luleå var det mycket behagligare väder! När jag kom till byn var det som att gå in i en vägg! Shit vad varmt det är! Imorse visade mätaren +31 grader! Här har man önskat värme och fint väder och när man väl får det tycker man det är alldeles för hett! Men det slog ner som en blixt så man har inte hunnit vänja sig än.. Hoppas bara inte det är sånt här väder i helgen när vi ska på IKEA, skulle vara fruktansvärt jobbigt att behöva åka bil i 2 timmar i stekande sol!
Idag fick jag förresten tillbaka skatten! Härligt tillskott i kassan eftersom vi ska köpa en hel del! :)
Nu kom emil hem så nu ska vi he oss ut på byn en sväng!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-06-08 17:13:34

nog passar du säkert i en ;) men jag är likadan som du, Tror inte att man passar i en del kläder fastän man gör de :P

Postat av: Lili

Publicerad 2011-06-11 11:44:06

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-06-13 00:09:18

Tack ska du ha! Men jag tror det är lite man vill ha det man inte har ;) Jag längtar såå tills jag får klippa av allt hår och bara kunna skaka på huvudet & känna hur lätt det känns ;)

Postat av: En helt vanlig Isabell

Publicerad 2011-06-15 20:18:05

Gör det, smakade på det och det smakade verkligen rabarber!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela