sofiaåkerlund

inredning

Publicerad 2011-05-31 09:35:06 i Allmänt

Har just beställt en lampa från Ellos som vi ska ha i den nya lägenheten! Har kikat på den lampan förut, men har tyckt att priset har varit för saftigt. Men nu hade jag 50% så då passade jag på :) Blev ett riktigt lämpligt pris! Det kommer bli såå fint och jag har så mycket planer. Har hela lägenheten utplanerad i huvudet. Konstigt hur man kan ha en vision sådär, haha! Då jag ska förklara för emil så fattar han ingenting, men det är ju svårt för han att se det jag ser :)

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2011-05-31 22:00:07

Det är superbra när Ellos har 50%. Har också beställt en taklampa därifrån, men den kommer först i juli ;p Men ändå, man sparar så mkt pengar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela