sofiaåkerlund

Klart!

Publicerad 2011-05-29 17:05:35 i Allmänt

Nu har jag jobbat klart min helg, skönt! Nu har jag bara tisdag-onsdag kvar sen har jag inget mer förrän sommarperioden börjar. Men då får jag lite tid att städa ihop i lägenheten! Jag och emil rensade lite igår på dagen och då började jag inse att jag har så mycket smågrejor som kommer ta sån tid att rensa, så lika bra att börja göra det på en gång! Så imorrn börjar packandet! :) Det är trots allt inte så länge kvar om man tänker på hur fort veckorna går! Jippie! :)
Nu ska man äta lite middag, korvstroganoff och ris, en utav mina favoriträtter! :) Sen blir det en välbehövlig dusch och sedan bädda ner sig i soffan med emil och äta chips och dipp :)
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-30 09:48:46

självklart! :) koka upp potatis och purjolök i vatten tillsammans med ungefär 3 kycklingbuljongtärningar och frusen persilja. när de har kokat färdigt så mixa ihop allt och tillsätt lite grädde.. som du märker har ja inge mått på nå utan snörde bara i den mängden som såg bra ut. Tänk på att de inte ska vara såå mkt vatten för då blir soppan så blaskig :) salta och peppra! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-07-11 02:17:29

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela