sofiaåkerlund

konstigt

Publicerad 2011-05-27 22:41:39 i Allmänt

Sitter och ser Big Brother med emil just nu. Är så kul när dom får se anhöriga, nästan lite rörd blir man själv ;) haha! Nu till det konstiga, jag kan inte uppdatera bloggen från min mobil. Jag får inte fram några bokstäver. Någon annan som har problem med det?
Imorrn ska vi börja stöka lite i lägenheten. Nästa vecka/helg blir det att tapetsera i den nya lägenheten och som jag läängtar! :) Ska även titta på köksbordet jag vill ha på jysk. Kommer bli sååå nice när allt är klart! Ska ju shoppa en massa nya möbler och sånt också :) Kuuuul!!
Nu till något annat kul! Världens bästa Linnea kommer nämligen att bo hos oss i typ 2 veckor. Mysigt! Tycker det är såå kul för då får jag se henne oftare än nu. Hon bor ju i piteå och tills vi flyttar dit ses vi inte lika ofta =/ Men nu kommer jag ju träffa hon typ nästan varje dag + att det nog inte är så länge till vi flyttar till stan! :)

Kommentarer

Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Publicerad 2011-05-27 23:38:04

Då du ska skriva ett nytt inlägg på mobilen, så finns det en knapp längst ner, typ där du väljer kategorier och sånt har jag för mig, "ändra redigerare" står det, tryck på det :) Då ska det gå sen!

Postat av: Bella

Publicerad 2011-05-28 22:28:39

Men vad kul! Finns absolut inget roligare än att shoppa massa nya grejer, åh vad det är kul! Blir själv Ikea snart för mig :-) längtar!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-31 13:44:19

har samma problem! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela