sofiaåkerlund

över

Publicerad 2011-05-01 18:24:54 i Allmänt

Nu är jobbarhelgen över! Varför känns det alltid så konstigt när man jobbat helg, jag menar jag har då ingen koll nästan på vilken dag det är när man jobbat helg! Haha! :D Jobbar tisdag-onsdag sen blir jag långledig till fredag den 13:de, scary att det kommer en sån dag. Man går på helspänn!
Iaf, på torsdag far jag, syrran, farmor och mormor till sthlm och bara myser på, shoppar och äter god mat! Ska bli skönt att komma bort en stund och bara tänka på: Ingenting! :)
Förresten, har nog glömt säga att jag köpte mobilen jag visade tidigare! Är riktigt nöjd med den än så länge! Nu väntar jag bara på att internet och spotify ska komma i veckan, då är den komplett :) Hittade nå skal som jag ska ta och köpa också, får den lite färg och om man blir less är det bara byta :P
Nä, nu ska jag snart börja fara ut på byn. Är sååå sugen på choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela