sofiaåkerlund

stockholm

Publicerad 2011-05-10 11:21:36 i Allmänt

Jag var ju i sthlm torsdag-söndag och det var såå härligt att komma bort ett tag! Äta god mat, hotellfrukost, shoppa och bara må gott! For med farmor, mormor och syrran :) Vi lyxade till det ganska mycket, men ska man fara så kan man lika gärna passa på! haha! Tror jag ska ta och boka en weekend över en helg som jag och emil kan fara på. Började tänka på det, vi har nästan varit tillsammans i 7 år och vi har inte varit nånstans tillsammans, inte sthlm, inte en utlandsresa, ingenting! Det är nästan hemskt ;) Men vi har pratat om både utlandet, bilsemester och stockholmsresa nu så får se om något blir av :)

Kommentarer

Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Publicerad 2011-05-11 23:31:36

Haha, ja jag hann ju helt ställa in mig på att jag skulle föda. Dom satt ju och klockade värkar i ambulansen och körde som dårar med blåljus och allt, och sen upp på förlossningen och det bara vällde in folk som petade och drog i mig. Gode stor lättnad då man fick veta att det var njurarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela