sofiaåkerlund

förändring

Publicerad 2011-11-16 15:16:36 i Allmänt

Jag hade för ett tag sedan bestämt mig för att ha röda öljettlängder i vardagsrummet, men eftersom vi har våra fönster mot en innergård så kan dom flesta se in. Så jag kände mig inte riktigt bekväm med att ha ett fönster helt "kalt" så jag sadlade om och köpte metervara i svart med vita ränder. Istället tänkte jag försöka få in lite röda detaljer! Vad tror ni om det? Tråkigt att ha svart, men det är ju roligt att ha färgglada detaljer också! :) Ska även ta och leta en köksgardin, en hissgardin tänkte jag :) Åh, vad jag längtar till julen! Känns som att det är lååångt bort, men nästa helg får man ju börja julpynta! :D

Nu till något annat. Min farmor kom in till stan idag och skulle bjuda mig på lunch! Med sig hade hon en påse med älgfärs och köttbitar, tack snälla farmor! Vi gick och åt lunch på café röda lyktan som har den absolut bästa skagentoasten jag ätit! Så om ni tycker om räkor och sånt rekomenderar jag verkligen det! Var riktigt trevligt att bara gå och strosa i stan så farmor fick shoppa lite :) Själv handlade jag ingenting. Skulle köpa ett par leggings på gina, men hittade ett par oanvända i garderoben! Där kan man fynda det ena och det andra! :) Sen fick jag besök av Somitra och My! Var såå längesedan jag såg dom, var säkert 2 veckor sedan så det var jättekul att se dom! Var lite orolig att My inte skulle känna igen mig, men klart hon gjorde! ;) Ja, hon är nu söt som socker!

Nog om detta! Nu ska jag börja göra en chili som ska få puttra i dryga timmen! Gott! :)

Kommentarer

Postat av: Chayenne - Mamma till Freja

Publicerad 2011-11-20 22:00:20

Va roligt att du är med i dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd!

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela