sofiaåkerlund

tagg

Publicerad 2011-11-26 15:12:18 i Allmänt

Igår köpte jag en färgbomb och tänkte att jag skulle använda den istället för att färga håret hela tiden.. Men, första försöket blev INTE bra! Bak på huvudet var det inge färg nästan, fläckigt, osv och jag som var så noga med att fördela och kamma igenom håret så att färgen skulle vara överallt! Tänkte att nu måste jag köpa en färgning lika förbaskat och färga det. Men då skrev snälla Ida att jag skulle prova igen om färgen iaf blev bra. Så idag provade jag att sätta i det en gång till, men delade upp håret och det blev mycket bättre, men det är nu en konst att "färga" på sig själv! Jag som fått så långt hår nu kommer ju aldrig ihåg att köpa 2 förpackningar med färg exempelvis ;D Haha!

Iaf, snart kommer Lollo och vi ska göra oss iordning för kvällens festligheter! Korpen bjuder som sagt upp till middagsbuffé på challenge! Kommer bli awesome!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela