sofiaåkerlund

Tröjan

Publicerad 2011-11-22 21:37:10 i Allmänt

Har nu provat den blåa tröjan jag beställt hem och den var inte riktigt som jag tänkt mig. Kände mig som en kyckling med alla trådar som stack ut och emil tyckte inte den var fin heller, så den åker tillbaka! Hm, vad ska jag nu ha på lördag då? Har en skjorta i samma färg som jag ska prova och se om jag kan ha. Hade tänkt hinna gå en snabbis på stan imorrn och kika om dom fått in ngt fint! :)

Ska även julpynta imorrn för hinner inte sen i veckan. Och på torsdag hänger jag med mormor och morfar till luleå och handlar julgran och kanske ngt mer ;)

Kommentarer

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-11-23 08:07:08

Min lyser också väldigt svagt. Ser nog bara mer ut på bilden :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-11-23 14:03:01

hehe okej! men så skönt att ha blivit frisk! :D hör av dig då du är på byn igen vettja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela