sofiaåkerlund

utmanad!

Publicerad 2011-11-09 12:46:11 i Allmänt

Jag har blivit utmanad av Ida! :)

1. När ingen ser eller hör mig..
Brukar jag fantisera om att jag är artist och sjunger allt jag kan! Spec i bilen :)


2. Jag går aldrig hemifrån utan..
Börsen! Telefonen kan jag glömma då och då, men oftast har jag med den också!


3. Min blogg heter som den gör för att..
Det är mitt namn och det kändes mest logiskt :)


4. Om jag vågade skulle jag..
Jag anser mig vara en ganska våglig person, MEN det finns fortfarande några saker jag inte vågar! Som att klippa av mig allt hår och bli korthårig, det vågar jag inte riktigt ;)


5. Om tio år kommer jag att..
Vara gift, ha familj, hus och ett fast jobb! :)


Jag utmanar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela