sofiaåkerlund

Bäst!

Publicerad 2011-10-01 16:46:58 i Allmänt

Nu ska jag tipsa er om en bra produkt! Jag har ett hår som väldigt fort har en tendens för att bli fett och det går inte att styla om det är nytvättat! Har för fina hårstrån så alla produkter "rinner ur"! Jag har nog provat de flesta torrschampon som finns! Jag fastnade totalt för Rockaholics torrschampoo, men eftersom dom har tjorvat med att dunsta så har jag inte köpt det ngt mer! Nu har jag däremot hittat det bästa torrschampoot, för mig iaf! Det blir inte så "vitt" i hårbotten + att det är lite som dust pulvret, det är grymt lätt att styla och det håller sig stylat! Jag tycker däremot inte det blir lika "kladdigt" i hårbotten som dust it kan bli, inte efter ett tag iaf! Men jag tycker inte man behöver ha fett hår för att använda torrschampoo, tycker det kan användas som en vanlig hårprodukt också. Tex om man ska styla det! :) Så alla ni som har väldigt svårstylat hår eller bara vill ha en produkt som håller, testa den! Och jag hoppas att den funkar lika bra på er som på mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela