sofiaåkerlund

Fredag = HELG! :)

Publicerad 2011-10-21 09:47:32 i Allmänt

Efter att ha jobbat 2 helger i rad har jag nu en ledig helg och som jag längtat efter den! Mycket roligare när man jobbar och uppskattar helgerna än förut då man inte gjorde nå på dagarna utan var "ledig" så såg man ingen uppskattning på helgerna, det var ju vilken dag som helst tyckte iaf jag!

Min första lediga dag ska jag tillbringa med mormor i stan. Hon och morfar far till spanien i drygt 2 veckor så då ville hon ha smakråd! :) Ska hämta ut ett paket också idag som jag hoppas jag har användning för imorrn! Imorrn blir det nämligen tjejmiddag och fest hos min vän Lisa som jag inte träffat på hur länge som helst! Hon har varit aupair och pluggat spanska i spanien och nu bor hon i sthlm! Ska bli så kul att träffa dom tjejrna man inte träffas sen i somras också :) Tror det kommer bli en toppenkväll!

Nu ska jag städa bort lite i läggan och börja städa lite innan jag drar ut på stan. Är så skönt om man städat då helgen kommer, känns mycket mysigare då ;P Ja, jag uppdaterar nog mer då jag kommer hem från stan. Då har jag nog ev shoppat nån liten grej ;)

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2011-10-24 04:28:58

ODet lät himla gott! Får testa göra det så nästa gång :D

Postat av: emma

Publicerad 2011-10-24 13:26:00

ja de är undebart, en obeskrivlig känsla :) man kan som inte fatta de :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela