sofiaåkerlund

Höst

Publicerad 2011-10-15 11:17:14 i

I helgen jobbar jag, men ikväll blir det tjejkväll med tjejorna! Mys! Men jag jobbar imorrn så det blir inte mycket galej för mig. Kul att träffas bara :)

Jag har hittat tre par höstskor som jag hoppas ser fina ut! Jag har varit ute efter en sko med klack som jag kan ha när jag går ut eller om jag vill vara lite finare. Så nu hade Nelly 10% rabatt på endel skor så då passade jag på att beställa! Hoppas bara jag tycker om dom nu! Egentligen har jag ju hittat ett par andra på Scorett, men dom var slut i stl överallt =/ det var synd, för det var precis såna skor jag letat efter!

Här är dom jag beställt från Nelly iaf!

Low Clara SEK 359, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-15 11:47:34

skitsnygga skor! :D

Postat av: Mamma Evelina ♥

Publicerad 2011-10-17 10:31:40

Gud vad snygga dom där var! Vill också ha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela