sofiaåkerlund

shoes

Publicerad 2011-10-28 10:00:00 i

När jag, linnea och klara var på tjejkvällen i piteå för ett tag sedan, hittade jag ett par skor! Jag har länge varit ute efter ett par skor som jag kan ha både till vardag och när man ska ut! Men lite klack och så.. Och nu hittade jag dom! Såklart var dom ju slut i stl 36, men skulle komma in med en ny beställning. Var in förra veckan då dom fått en beställning och såklart hade dom hunnit ta slut då också. Till saken hör att dom tydligen bara tar in EN sko i stl 36! Aja, ringde igår och fågade om dom skulle få in nå fler av den skon. Det skulle dom inte =/ + att den var helt slut i det stora lagret så den kommer inte komma in någe mer sa hon. Happ, tänkte jag.. Men då kollade hon upp om det fanns nån i övriga landet. Och det fanns EN 36:a kvar i hela landet, nämligen i Trelleborg(!). Ringde då till trelleborg där dom sa att dom absolut kunde skicka dom hem till mig! Jippie! Så nu är dom äntligen påväg till mig och då får vi bara hoppas den sitter som ett smäck! :)


Den är mycket, mycket snyggare i verkligheten! :)

Kommentarer

Postat av: Ida - Mamma till Vilda & Liv

Publicerad 2011-10-28 14:21:03

Vad roligt då man hittar nått sånt där som man verkligen blir helt kär i! Det är inte varje dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela