sofiaåkerlund

Fullt upp!

Publicerad 2011-09-15 10:19:48 i Allmänt

Hej svejs!
Idag har jag fullt upp! Ska strax sätta igång med att städa lyan! Den ska storstädas nu innan helgen :) Jag jobbar ju som sagt hela helgen så det känns skönt att göra bort det! Sedan ska jag förbi Korpen och köpa mig ett gymkort så jag kan börja träna nästa vecka. ÅH VAD KUL!! :) Ska även förbi jysk och köpa fler kuddar, om det finns kvar vill säga! Sedan drar jag till byn mot jobb och jag måste fara senast 4. Hoppas jag hinner göra allt, men kan ju åka förbi jysk innan jag åker på byn..
Jobbar kväll ikväll och imorrn en långtur, så det blir att sova hos mamma inatt och imorrn åker jag hem till pite för jag är ledig lördag :) Känns så skönt att jag har jobb heela året ut, slipper man oroa sig för att jobba som springvikarie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela