sofiaåkerlund

Ledig dag!

Publicerad 2011-09-14 21:33:25 i Allmänt

Min lediga dag har jag spenderat med Somitra och My! Vi åt lunch på Café Humlan i Öjebyn sen åkte vi hem till oss och såg Scream 4, äntligen passade det oss båda :) Den var inte så jättebra, men samtidigt kunde vi inte sluta se den utan vi såg hela! :P Bjöd dom även på middag, blev storkok idag! Lasagne och makaronipudding stod på schemat, så nu finns det matlådor till emil i frysen när jag jobbar kväll! Bortskämd karl eller? ;P Äsch, jag tycker ju de är såå roligt att laga mat så jag gör det mer än gärna! Tror jag ska börja lägga upp recept på maträtterna jag brukar göra!
Imorrn står städning på schemat! Jag jobbar hela helgen och det är så skönt att ha gjort bort städningen före helgen! Emil har redan renbäddat så då fixar jag resten imorrn! :) OM jag hinner ska jag också ta och baka något gott fika, måste göra fler kanelbullar för de är SLUT! Såg även att Emma hade gjort vaniljbullar, så kanske man skulle ha bunkrat upp med det också? :) Nu får man lite mer främmande än på byn så då är det roligt att kunna bjuda på ngt :)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-14 23:35:46

vaniljbullar är såå gott! speciellt när dom är nygjorda, man kan smälla i sig hur många som helst ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela