sofiaåkerlund

600 inlägg!

Publicerad 2012-04-15 20:04:56 i Mat & Bak

Inlägg nr 600! Ja, det kommer handla om mitt senaste inköp till hemmet! Har varit ute efter små formar som jag både kan göra portions gratäng och efterrätter i, typ creme brulee. Och har länge tyckt att dom här formarna med lock varit helt perfekta! Ville först ha formarna i starka färger, men då hittade jag och mamma på Handplockat formarna i 3 olika pastellfärger (ljusblå, ljusrosa och ljusgrön) och eftersom jag hade presentkort där så passade jag på! Heeelt underbara! :)

Visst var dom fina? :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-15 21:14:49

Åh domdär är så fina!! Hade jag inte haft några så hade jag lungt köpt domdär! Bra pris va de på dom också tyckte jag :)

Postat av: Emily

Publicerad 2012-10-12 11:14:43

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: Hej! Jag vet faktiskt inte varför jag valde just den här sidan. Tror det handlade mest om att alla andras bloggar som jag läste då också hade valt denna sida. Men jag tycker i det stora hela att den funkar bra! Lycka till! :)
Sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela