sofiaåkerlund

utlandet

Publicerad 2012-02-15 11:03:44 i Allmänt

Åh, vad jag vill utomlands!! Sitter och kikar på resor till Mallorca bl.a! Tror jag måste försöka övertala min karl att fara i augusti, före skolan börjar om! :) Hade tänkt fara innan sommaren med nå tjejer, men måste nog hoppa det =/ Vet inte hur mycket jobb jag kommer ha från och med mars + att jag bokat in resor både till umeå, sthlm och sälen. Och man har ju inte råd att göra allt tyvärr..

Tänk att ligga på en strand som denna!

Barbados - Bild 2

Bild lånad från fritidsresor

Kommentarer

Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Publicerad 2012-02-16 01:02:20

Var gärna med och tävla om ett fint smycke i 925 silver från www.atelje54.se i min blogg :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela