sofiaåkerlund

Tisdag

Publicerad 2012-03-13 11:25:38 i Allmänt

Idag är det tisdag och jag ska snart göra mig iordning för att sedan gå och hälsa på där jag ska sommarjobba i sommar! Tror jag tar bilen, det blåser fortfarande ganska mycket! Måste sedan fara och handla det jag glömde igår! Emil är ju och jobbar, så jag ska lyxa till det med godsaker till middag ikväll ;)

Var ju förresten i sthlm helgen som var! Var riktigt roligt att hälsa på tjejerna och de hade fixat en riktigt rolig födelsedagsfest! Shoppade lite också, men inte mycket. Tycker ändå bara man går in i de affärer som finns här hemma. Däremot har dom mycket mer utbud på dom affärerna i sthlm än hemma.
Åt förövrigt den GODASTE chokladtårtan! Så gudomligt god! Och jag har även hittat en favoritrestaurang! Om ni far till sthlm ska ni äta på Vapiano! Såååå god mat! Dom har pasta, pizza, sallad och antipasti + efterrätter. Jag åt bara pastan, men man får välja själv från en meny vad man vill ha för tillbehör och sedan kan man tillsätta fler ingredienser om man vill. Åt på fredagen en pasta med svampmix, oxfilé, färska grönsaker, vitlök, chili, ruccola och vitt vin. Var riktigt gott! Innan jag skulle hem på söndagen åt vi också där och då åt jag pasta med oxfilé, svampmix, grillade grönsaker, vitlök, chili, ruccola, rött vin, grädde och en massa parmesan! Dessutom får man välja vilken pasta man vill ha! Ja, absolut den bästa restaurangen, enligt mig ;) Det som är bra är att man även får se när dom lagar maten! Så den rekommenderar jag verkligen! :)

Bild lånad från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela