sofiaåkerlund

Jobb

Publicerad 2012-05-14 09:57:21 i Allmänt

Hej svejs!
Sitter här hemma och läser igenom lite skolarbete! Jag längtar såååååååå tills jag är klar! Men det är SNART så håll ut! ;) Har jobbat hela helgen och igår efter jobbet drog vi till skellefteå och hälsade på emils mamma där även hans syster och hennes söta barn kommit! :) Tur att dom kommer till oss på onsdag så jag får snusa lite mer på alla dessa underbara barn! Annars så jobbar jag tisd, onsd och torsdag sen är jag ledig helgen, vad jag vet iaf! Ikväll blir det storseans med Terry Evans! Spännande värre och se hur det är! Sen måste jag och hälsa på fina Levi som blev hela 4 (!) år igår och ge han en present! ojoj, veckan är snart fullbokad! ;)
Nä, nu ska jag fortsätta läsa lite. Kände att detta inte blev så givande inägg. MEN bättre än inget, eller? ;)

Slänger in en bild på delar av min familj från när vi var i sthlm i somras! :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-14 13:59:40

Gulligt!! eller....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela