sofiaåkerlund

19 dec.

Publicerad 2013-12-19 20:28:00 i Allmänt

Idag fick fröken Åkerlund helg fram till måndag, det firade jag genom att åka hem till byn och mysa! Såå skönt, dessutom blir man riktigt bortskämd med gomiddag och massa onyttigheter ;) När jag kom hade felix precis norpat åt sig en julklapp som han rivit itu. I paketet, som Marcus slagit in till julklapp, låg det nämligen ett ben och det luktade ju såklart mumma! Så det kan gå! Haha! 
 
Idag jobbade jag bara halvdag och sen blev det ett efterlängtat besök hos sjukgymnasten och det var väl inte det bästa resultatet som framkom, men heller inte det sämsta så med mina övningar jag fått hoppas jag nu kunna bli bättre i ryggen, vilket skulle kännas otroligt skönt! Annars har det varit fullt upp i veckan med jobb, plugg och allt annat som hör vardagen till! Därav den dåliga uppdateringen..
 
Imorgon ska jag iaf till frissan och bli jul och nyårsfin, förhoppningsvis! Kanske jag gör något drastiskt?! :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela