sofiaåkerlund

22 dec.

Publicerad 2013-12-22 19:08:48 i Allmänt

Två dagar kvar till julafton, helt sjukt! Snart är det ett nytt år också och det hoppas jag innerligt blir mitt år! 
 
Helgen har iaf varit otroligt lugn. Torsdag åkte jag som sagt hem till byn och sov där till lördag. Blev bjuden på tacos och bara mös på, som det ska vara helt enkelt! :)
 
Fredag gjorde jag ju håret, och förändring det blev det minsann! En kopprig ombré och lugg slutade besöket med! Suupernöjd blev jag!! 
 
 
 
Lördag följde syrran med mig till stan. Vi shoppade dom sista julklapparna och sen lagade vi en supergod tvårätters middag! :) Det blev vitlöksbröd med aioli till förrätt och smördegsinbakad fläskfilé med potatis duchesse, ädelostsås och baconlindad sparris till varmrätt!
 
 
Idag är det söndag hela dagen och pappa har varit här och tapetserat mitt kök! Det blev såå fint! Öppet, ljust och fräscht! Ingen fin bild på köket, men en liten sneakpeak får ni iaf. Medans han pysslade på i köket for jag och mina tre syskon på backen för att shoppa lite julgrejor som saknades i mitt hem :) Bestämde mig ändå för att ta in julgranen i år och den fick plats! Så idag har mina syskon fått pynta den! Myys!
 
 
 
 
Nu ska jag ta och käka nå middag och sen bänka mig framför en film! :) Ha en fortsatt bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela