sofiaåkerlund

28 dec

Publicerad 2013-12-28 21:17:00 i Allmänt

Nu börjar allt julfirande vara över och jag har haft en riktigt bra jul! Snäll hade jag tydligen också varit eftersom jag fick så många fina julklappar!
 
Och inte nog med det så fyllde jag dessutom 25 år igår och fick ännu mer fina presenter! Jag vet aldrig vad jag ska önska mig men ändå så kommer alla på så otroligt fina presenter och jag är så tacksam över allt jag fått! Och ett supertack till alla som grattade mig och kom och åt lite mat! :)
 
Av mamma, micke och marcus fick jag en hundbädd och transportväska till lilla selma + en hallmatta som jag varit i stort behov av! Nu är det nära till jag hämtar hem henne! Snuttan 
Av Sara och Jonas fick jag en bricka till Selma! Sen står det mitt nr under också! :)
Fick en så fin skål av Louise m familj! :)
En Edblad ring fick jag av syrran och Felix! Riktigt fin! :)
Av pappa, Maria, Albin och Amanda fick jag brickan, salt och peppargubbarna + burken på bilden under! Den fina ljuslyktan fick jag av Erik och Lisa! :)
Servetterna och ljuset fick jag också av Sara och Jonas! :)
Världens godaste likör fick jag av Hanna, Linnea och Jonas! Dom vet vad jag tycker om :P Har ni inte provat den så gör det! Det finns flera olika blandningar man kan göra men jag dricker bara med mjölk till! Världens godaste drink!
Av Emmy, Alex och Ally fick jag en kokbok med massor av inspiration och goda recept! :)
Av Agnes fick jag ett så fint tennarmband som hennes mamma gjort!
Av farmor och farfar fick jag en mortel. Det hade jag ingen av och eftersom jag lånat hennes så var det en riktigt bra present! ;)
Och av min morbror, hans fru och mina kusiner fick jag en ansiktspeeling. Sånt man aldrig tänker på att unna sig själv! Superbra! :)
 
Verkligen suuuperfina presenter! Tusen tusen tack! ♥ 
 
Efter en halkig långprommis med Emmy och Louise ska jag nu till att käka nå middag! Mycket härligt var det ute! Louise var den enda som var klok och använde sig av broddar så jag och Emmy kommer nog ha lite ont både här och där i kroppen imorrn! Haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela