sofiaåkerlund

9 december

Publicerad 2013-12-09 00:30:00 i Allmänt

 
Veckan har varit riktigt fullspäckad och inte blir det nå mindre denna vecka, men kul är väl det och snart är det jul så då får man några dagar ledigt! Kom precis på att jag fyller ju år snart också! Och inte har jag haft en tanke på att börja ladda upp frysen med fika! Förra året så bjöd jag på plockmat, vilket var riktigt uppskattat bland gästerna så jag tror jag kör på det i år också faktiskt! :) Men lite knäck eller rocky road kan ju inte göra nån skada? ;) 
 
Lite bilder har jag faktiskt, tro det eller ej, tagit under veckan, så några bilder från helgen får avsluta detta spretande inlägg! :)
 
Fredag fick jag äntligen julpynta och jag blev riktigt nöjd över resultatet! Nu saknas bara en tapetsering i köket + några hyllor sen är lägenheten helt klar! :) 
 
 
Lördag vart det handbollscup i Kalix! Lillebrors lag spelade tre matcher under dagen varav två vart vinster! :D Mycket bra jobbat! Efter handbollscupen tog vi en sväng förbi Ikea innan det var dags att bege sig hemåt för en impulsfest med Louise, Agnes och Tove! :)
 
 
 
 
 
Veckan avslutade jag med julmys hos Lisa i sällskap av Agnes, Linn och Carro! Julgodis, saffranskladdkaka, ost&kex, you name it! Mätta och belåtna på dessa godsaker tror jag vi alla blev! Supermysigt!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela