sofiaåkerlund

Lördag

Publicerad 2013-11-30 14:42:00 i Allmänt

Igår hade vi personalfest med jobbet vilket var riktigt kul! Började kvällen med buffé på challenge och jag måste säga att buffén tyckte jag var riktigt bra alltså! Festen fortsatte sedan hos mig med att spela buzz och musikquiz! Musikquiz förövrigt älskar jag annars är jag inte jätteförtjust i spel! Vann gjorde jag såklart inte så det är tur att jag inte är en dålig förlorare ;)
 
 
 
Lördag idag då och den blir mycket lugn! Blir gomiddag hos Emmy, Alex och Ally med Louise, Chris, Levi och Smilla istället! Ett riktigt lördagsmys ska vi unna oss! Ladda för jobb imorgon ska jag också göra sen kanske jag åker en sväng till byn och hälsar på efter jobbet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela