sofiaåkerlund

Måndag

Publicerad 2013-11-18 23:28:35 i Allmänt

Nu har jag suttit och kikat ett längre tag på tatueringar. Har länge varit sugen på att göra fler än den jag har, men det finns ju huuuur mycket snyggt som helst! Jag har iaf tänkt boka tid inom en snar framtid. Är ju grymt lång väntetid, men då hinner jag fundera ordentligt på vad jag vill ha och vars jag ska placera dom :) Det är ju trots allt något man väljer att ha kvar hela livet, så för mig är det ganska viktigt också att varje tatuering symboliserar något personligt. Kommer nog bli superbra! :D 
 
Annars då? Det rullar på! Har fixat mig en bil i ett par veckor så nu kan jag ta mig hur jag vill utanför stan, i övrigt behöver jag ju ingen bil så centralt som jag bor ;) Men snacka om att bli bekväm alltså! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela