sofiaåkerlund

Söndag

Publicerad 2013-11-10 20:42:00 i Allmänt

Trots att jag inte hade planerat något speciellt i helgen så blev den riktigt fullbokad! Fredagkväll for vi inhoppare på havsbadet där det blev buffé och show! Riktigt trevligt att göra något då man i princip bara hinner se varann mellan samtalen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag gästade jag Erik och Lisa i deras köksbygge, åt golunch och surrade på. Efter många om och men tog jag mig tillslut upp ur deras sköna soffa och åkte hemåt för att dricka lite vin med Agnes. Kvällen blev däremot inte som planerat.. Vi höll det nyktert, käkade lite tacos och stormade sedan in hos Sara och Jonas där det blev lördagsmyys! :) Trots att det blev en lugn och skön kväll känner jag mig på något sätt ändå "bakis" idag, hmpf!
 
Kom för en stund sedan hem från byn där jag skulle fira pappa, men eftersom han inte behagade att hålla sig hemma denna dag så blev det ett heldagsbesök hos mamma där jag fick gomiddag i form av älgskav och mos! MUMS! Gjorde även ett snabbt besök hos farmor&farfar också! 
 
 
 
 
 
 
Nu känns huvudet 10 kg tyngre efter att jag suttit och koncentrerat mig på vägen hem, så nu lägger jag mig och ser fjällbackamorden! Ha en fortsatt bra söndagkväll! 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette Lifvakt

Publicerad 2013-11-11 09:17:17

Va du e duktig på att skriva! Kramis morbrorfrun 😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela