sofiaåkerlund

Tisdag

Publicerad 2013-11-12 19:49:00 i Allmänt

Har just entrat hemmet efter att ha varit på Emmys grymma step pass! Ska göra mig nå middag och sen fortsätta se fjällbackamorden! Jag är ju en riktigt kriminalare vad gäller filmer så jag rekomenderar dom ;) 
 
Ska också passa på att tipsa om en blogg som jag nyss börjat läsa och som jag själv blev tipsad om! Den handlar om en tjej som efter ett uppbrott strävar efter att hitta sig själv, lära känna sig själv. Målet mot en självständig framtid! Denhär tjejens historia griper tag i en att man själv känner hur ont det gör när hon förklarar. Hon planerar att skriva varje dag i ett års tid för att kunna bearbeta och läka. Jag har nyss börjat läsa den och är fast! Läs den du också! 
 
En berättelse om kärlek. En berättelse om sorg. En berättelse om att försöka ta sig upp. En berättelse om att försöka bli stark och självständig."
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela