sofiaåkerlund

nittonde februari

Publicerad 2014-02-19 19:33:00 i Allmänt

Jag verkar har gått och dragit på mig några få bacillusker.. Hmpf, det har jag inte tid med så nu jobbar jag för fullt på att motstrida detta sjukdomsförloppet! Jag hoppas att det bara är ngt tillfälligt! Jag unnade mig faktiskt ett litet lyx från Sunes bara för att jag tyckte synd om mig själv, haha! Och jag tror banne mig det hjälpte litegrann! ;)

Har börjat gå intro på Sunderbyn också och jag trivs verkligen som fisken i vattnet med att jobba på sjukhus! Jag känner absolut att jag valt rätt yrke, om man säger så! :) Trots att jag jobbat inom vården sen jag gick ut skolan är den ena dagen aldrig den andra lik och det är de som gör arbetet så spännande! Mycket roligt! :))

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela